Menu
Szukaj
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Regulamin

Regulamin sklepu Smart Radio Car

1. Postanowienia ogólne

Niniejszy regulamin reguluje zasady korzystania ze Sklepu Internetowego działającego pod adresem www.smartradiocar.pl (zwany dalej: Sklep Internetowy Smart Radio Car), jest prowadzony przez prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Konrad Oleksy Smart Tech wpisaną do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju, pod adresem ul. Przy Agorze 26/158, 01-930 Warszawa, NIP: 6652811093, REGON: 302177319. Dane teleadresowe przedsiębiorcy, umożliwiające Kupującemu kontakt ze Sprzedawcą:

adres poczty elektronicznej: kontakt@smartradiocar.pl

Regulamin sklepu Internetowego Smart Radio Car umieszczony jest nieprzerwanie na stronie Internetowej www.smartradiocar.pl w sposób umożliwiający Klientom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści. Regulamin jest również udostępniany Klientom przed zawarciem umowy.

 

2. Definicje

  • Dni robocze – są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
  • Klient
    • osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; 
    • osoba prawna;
    • jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą;
  • Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
  • Konto – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym;
  • Konsument – Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego;
  • Przedsiębiorca – Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu cywilnego;
  • Regulamin – niniejszy dokument - zasady funkcjonowania Sklepu Internetowego;
  • Produkt – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  • Sklep Internetowy – sklep internetowy prowadzony pod adresem www.smartradiocar.pl
  • Sprzedawca/Usługodawca – spółka Konrad Oleksy Smart Tech
  • Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  • Usługobiorca
    • osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych;
    • osoba prawna;
    • jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.
  • Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem;
  • Usługi – usługi świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Klientów drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.);
  • Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr 827);
  • Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
  • Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Produktu.

 

3. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego

  • Ceny wszystkich Produktów w Sklepie Internetowym są cenami brutto (zawierają podatek VAT) oraz są wyrażone w złotych polskich. Odstępstwa od zasady waluty polskiej są wyraźnie zaznaczone obok ceny Produktu.
  • Do złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym Smart Radio Car konieczna jest akceptacja niniejszego Regulaminu.
  • Do skutecznego złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym Smart Radio Car  konieczne jest posiadanie urządzenia z dostępem do internetu umożliwiające przeglądanie stron internetowych, a urządzenie umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych. Zaleca się korzystanie z najnowszych wersji przeglądarek Internetowych: Firefox, Chrome, Internet Explorer, Microsoft Edge, Opera, Safari dla systemu OS X, itd.
  • Strona Sklepu Internetowego Smart Radio Car posiada certyfikat SSL – bezpieczny protokół szyfrowania komunikacji.

 

4. Usługi

  • Sprzedawca oferuje za pośrednictwem Sklepu Internetowego bezpłatne usługi, dostępne przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. 
  • Usługa prowadzenia Konta w Sklepie Internetowym staje się dostępna po rejestracji. Rejestracja polega na wypełnieniu i zaakceptowaniu formularza rejestracyjnego, który znajduje się na stronie Sklepu Internetowego. Umowa na prowadzenie Konta zawierana jest na czas nieokreślony i może zostać rozwiązana, gdy Klient wyśle żądanie usunięcia Konta lub użyje przycisku „Usuń Konto”.
  • Klient może również otrzymywać od Sprzedawcy informacje handlowe na swój adres e-mail (usługa Newsletter). Aby skorzystać z tej usługi, Klient musi podać prawidłowy adres e-mail lub zaznaczyć odpowiednie pole w formularzu rejestracyjnym bądź formularzu Zamówienia. Klient może w każdej chwili cofnąć zgodę na otrzymywanie informacji handlowych. Umowa na usługę Newslettera jest zawierana na czas nieokreślony i może zostać zakończona, gdy Klient zażąda usunięcia swojego adresu e-mail z subskrypcji Newslettera lub wypisze się, klikając link w wiadomości e-mail wysłanej w ramach tej usługi.
  • Klient ma możliwość dodawania na stronie Sklepu Internetowego swoich indywidualnych i subiektywnych opinii dotyczących m.in. Produktów czy przebiegu transakcji. Dodając opinię, Klient oświadcza, że posiada do niej pełne prawa, w tym prawa autorskie, prawa pokrewne oraz prawa własności przemysłowej. Umowa na dodawanie opinii w Sklepie Internetowym jest zawierana na czas określony i kończy się z chwilą dodania opinii.
  • Dodając opinię, Klient zgadza się na nieodpłatne korzystanie z niej przez Sprzedawcę oraz na jej publikowanie i dokonywanie opracowań w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994 nr 24 poz. 83).

 

5. Warunki zawierania umowy sprzedaży

  • Informacje o Produktach podane na stronach Internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  • Wszystkie Produkty dostępne w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Zamówienia w Sklepie można dokonywać poprzez wypełnienie odpowiednich formularzy dostępnych na stronach sklepu.
  • Klient podczas składania zamówienia jest zobowiązany do podania prawidłowych danych osobowych: imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, adresu e-mail oraz telefonu komórkowego.
  • Po otrzymaniu zamówienia, Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie informuje o przyjęciu Zamówienia do realizacji. Potwierdzenie zamówienie odbywa się poprzez przesłanie przez Sprzedającego do Klienta odpowiedniej wiadomości mailowej na adres podany w formularzu zamówienia. 
  • Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedającego, umowa uważana jest za zawartą.
  • Udostępnienie oraz utrwalenie treści umowy sprzedaży następuje poprzez udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego, przesłanie stosownej informacji na adres mailowy Klienta podany przy składaniu zamówienia, o którym mowa w §4 pkt. 4.2.
  • Dokonywanie Zamówień w Sklepie Internetowym jest możliwe 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku.
  • W przypadku składania Zamówienia poprzez formularz Zamówienia dostępny na stronie Internetowej Sklepu Internetowego, Zamówienie zostaje złożone Sprzedawcy przez Klienta w formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem Zamówienia. Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże Klienta, jeżeli na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej Sprzedawca prześle potwierdzenie przyjęcia do realizacji Zamówienia, które stanowi oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty Klienta i z chwilą jej otrzymania przez Klienta zawarta zostaje Umowa sprzedaży.

 

6. Sposoby płatności

  • W sklepie istnieje możliwość płatności w jeden z następujących sposobów:
    • przelew na konto bankowe Sprzedawcy,
    • płatność za pobraniem,
    • za pośrednictwem usług płatniczych dostawców zewnętrznych (Przelewy24).
  • Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl – moPLNiwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie internetowej http://www.przelewy24.pl/. Obsługiwane formy płatności to m.in.: Blik, karty płatnicze, Visa i MasterCard, GooglePay, ApplePay, przelew bankowy, PayPo. Operatorem kart płatniczych jest firma PayPro.
  • Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje drogą poczty elektronicznej (e-mail) numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym sklepu [nazwa sklepu] zamówienie jest przekazywane do realizacji.
  • Termin płatności:
  • W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. W przeciwnym wypadku oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca i zamówienie zostaje usunięte z systemu.  W tytule płatności wystarczy podać tylko numer składanego zamówienia. 
  • W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
  • W przypadku wyboru przez Klienta płatności w systemie ratalnym, Klient obowiązany jest do dokonania płatności na rzecz wybranego kredytodawcy zgodnie z przyjętym harmonogramem spłaty kredytu.

7. Dostawa i odbiór

  • Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej kosztów dostawy oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
  • Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
    • Przesyłka kurierska
    • Przesyłka kurierska pobraniowa.
    • Przesyłka paczkomatowa.
  • Czas dostawy Produktu do Klienta wynosi maksymalnie 5 dni roboczych, chyba że w opisie Produktu lub podczas składania Zamówienia podano krótszy termin. Jeśli Zamówienie obejmuje Produkty o różnych terminach dostawy, obowiązuje najdłuższy z podanych terminów, ale nie przekraczający 5 dni roboczych. Termin dostawy Produktu do Klienta zaczyna biec w następujący sposób:
    • W przypadku wyboru płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą – od dnia zaksięgowania środków na koncie bankowym lub rozliczeniowym Sprzedawcy.
    • W przypadku wyboru płatności gotówką za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
    • W przypadku wyboru płatności w systemie ratalnym – od dnia, w którym Sprzedawca został powiadomiony przez kredytodawcę o zawarciu umowy kredytowej z Klientem, ale nie później niż od dnia zaksięgowania środków z kredytu na koncie bankowym Sprzedawcy.

 

8. Prawo odstąpienia od umowy

  • Prawo Zwrotu: Klient ma prawo do zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
  • Forma Zwrotu: Aby zrealizować zwrot, Klient powinien wypełnić formularz odstąpienia od umowy i odesłać produkt wraz z dowodem zakupu (paragon fiskalny) na adres: kontakt@smartradiocar.pl
  • Wyłączenie Prawa Zwrotu: Prawo zwrotu nie przysługuje w przypadku zakupów, dla których wystawiana jest faktura VAT z numerem NIP, które zostały wykonane w celach związanych z działalnością zawodową lub gospodarczą.
  • Koszty Zwrotu: W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy, Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, włącznie z kosztami dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez firmę).
  • Termin Zwrotu Płatności: Po otrzymaniu zwracanego produktu, Sprzedawca zobowiązuje się zwrócić wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia produktu, niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od daty otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy.
  • Forma Zwrotu Płatności: Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie.
  • Stan Zwracanego Produktu: Produkt musi być zwrócony w stanie nienaruszonym, nadającym się do dalszej sprzedaży (art. 12 ust. 1 pkt 9 oraz art. 34 ustawy o prawach konsumenta). W przypadku stwierdzenia widocznych śladów montażu, uszkodzeń lub braków elementów, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do obniżenia wartości zwrotu.
  • Zwroty Brakujących Elementów: W przypadku braku elementów wchodzących w skład zestawu, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do żądania ich zwrotu lub obniżenia wartości zwrotu.
  • Zmniejszenie Wartości Rzeczy: Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  • Obowiązek Informacyjny: Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje kupującemu w odniesieniu do umów:
    • Kiedy umowa dotyczy produktu niestandardowego, wykonanego według specyfikacji klienta lub służącego zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb;
    • Gdy przedmiotem umowy jest produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    • Gdy umowa dotyczy świadczenia usług, a sklep wykonał je w pełni za wyraźną zgodą klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem usługi, że po jej wykonaniu utraci prawo do odstąpienia od umowy;
    • Gdy umowa dotyczy produktów, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, stają się nierozłącznie połączone z innymi produktami.
    • Gdy umowa dotyczy świadczenia usług, a sprzedawca wykonał je w pełni za wyraźną zgodą klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem usługi, że po jej wykonaniu utraci prawo do odstąpienia od umowy;
    • Kiedy cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi sprzedawca nie ma kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    • Gdy przedmiotem umowy jest produkt niestandardowy, wykonany według specyfikacji klienta lub służący zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb;

 

9. Gwarancje

  • Firma Smart Radio Car zwana dalej Gwarantem zapewnia, że Produkty są wolne od wad konstrukcyjnych i materiałowych, które mogłyby naruszyć jego funkcjonalność.
  • Gwarant bezpłatnie usunie ewentualną niesprawność urządzenia, zgodnie z postanowieniami niniejszej gwarancji i pod warunkiem przedstawienia karty gwarancyjnej wraz z dowodem zakupu.
  • Dokonywanie zmian i skreśleń w karcie gwarancyjnej przez osoby nieupoważnione powoduje utratę uprawnień wynikających z niniejszej gwaranWcji. Usunięcie nalepki z numerem seryjnym powoduje utratę uprawnień wynikających z niniejszej gwarancji
  • Okres gwarancji na urządzenie wynosi 12 miesiące, licząc od daty sprzedaży sprzętu, ale nie dłużej niż 36 miesięcy od daty produkcji umieszczonej na Produkcie. 
  • Akcesoria takie jak kable, akumulatory nie są objęte gwarancją
  • Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w możliwie najkrótszym terminie nie przekraczającym 30 dni roboczych od przyjęcia urządzenia na serwis producenta. W przypadku braku części w serwisie producenta producent zastrzega sobie prawo do wydluženia terminu naprawa o kolejne 30 dni roboczych. 
  • Reklamujący zobowiązany jest zgłosić usterkę mailowo przez formularz kontaktowy albo na e-mail: kontakt@smartradiocar.pl
  • Usterka musi być zgłoszona do gwaranta lub serwisu nie później niż 14 dni od jej zaistnienia
  • Sprzęt musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu (karton zabezpieczający urządzenie wraz z akcesoriami i z dołączoną kartą gwarancyjną z numerem seryjnym, w przeciwnym wypadku sprzęt nie zostanie naprawiony w ramach reklamacji a za każde uszkodzenie mechaniczne odpowiada klient 
  • Sprzęt nieodebrany z serwisu w ciągu 3 miesiçcy od ukończenia naprawy przepada na rzecz serwisu 
  • W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (reklamacji sprawnego urządzenia lub gdy uszkodzenie powstało z winy klienta) zgłaszający reklamację zostanie obciążony kosztami ekspertyzy w kwocie 100 zł i kosztami odesłania towaru 
  • Gwarancja nie obejmuje: 
    • Jakiegokolwiek używania sprzętu wykraczającego poza opis zakresu jego pracy; 
    • Roszczeń z tytułu parametrów technicznych urządzenia, o ile są one zgodne z podanymi przez producenta w dokumentach;
    • Uszkodzeń powstałych z przyczyn zewnętrznych, np: mechaniczne; uszkodzenia powstałe ze złej obsługi przez osobę obsługującą urządzenie, spowodowane zjawiskami atmosferycznymi, zanieczyszczenia, zalania, przepiçe, itp: 
    • Wadliwego działania nieautoryzowanego oprogramowania zainstalowanego na urządzeniu;
    • W przypadku, gdy naprawa gwarancyjna wymaga wymiany części, element wymieniony pozostaje własnością Gwaranta. Części użyte do wymiany mogą być innej marki o parametrach technicznych, co najmniej równoważnych.
  • Nabywca traci prawa gwarancyjne w przypadku zerwania plomb, tabliczki znamionowej z numerem seryjnym lub stwierdzenia przez serwis producenta dokonywania nieautoryzowanych napraw lub zmian konstrukcyjnych urządzenia nieautoryzowanego zmiany wersji systemu.
  • Gwarant może uchylić się od dotrzymania terminowości usługi gwarancyjnej, ježeli zaistnieją nieprzewidziane okoliczności o charakterze siły wyższej np: klęska żywiołowa, niepokoje społeczne itp.;
  • Gwarant nie odpowiada za szkody i straty powstałe w wyniku niemożności korzystania z urządzenia będącego.
  • Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa kupującego do domagania się zwrotu utraconych korzyści w związku wadami urządzenia.
  • Gwarant nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku utraty danych na nośnikach magnetycznych 
  • Stosunek prawny pomiędzy nabywcą i Gwarantem regulowany jest wyłącznie postanowieniami niniejszej gwarancji Dalej idące roszczenia odszkodowawcze są wyłączone chyba, że wynikają one z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa 
  • Gwarancja niniejsza ma charakter uzupełniający w stosunku do uprawnień nabywcy przysługujących wobec sprzedawcy. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnien nabywcy wynikających z niezgodnoici towaru z umowa

 

10. Reklamacje

  • Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w tym art. 556-576 Kodeksu Cywilnego).
  • Dostarczenie Produktu: Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Klientowi produkt wolny od wad. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, który jest konsumentem zgodnie z art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W przypadku Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia jest wyłączona.
  • Termin: Sklep odpowiada przed Konsumentem na podstawie prawa rękojmi, regulowanego przez Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) przez okres 24 miesięcy.
  • Formy Zgłaszania Reklamacji: Aby zgłosić reklamację, Kupujący powinien wypełnić formularz reklamacyjny i przesłać produkt wraz z dowodem zakupu (paragonem fiskalnym) na adres: kontakt@smartradiocar.pl
  • Opis Reklamacji: W opisie reklamacji Klient powinien podać informacje dotyczące przedmiotu reklamacji, w tym rodzaj i datę wystąpienia wady, oraz swoje żądania dotyczące sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy sprzedaży. Klient może zażądać od sklepu, w ramach prawa rękojmi: wymiany produktu na nowy, naprawy produkt, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, o ile wada jest istotna.
  • Braki: Jeśli reklamacja jest niekompletna, Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w wymaganym zakresie jak najszybciej, jednak nie później niż w ciągu 7 dni od otrzymania wezwania przez Klienta.
  • Ograniczenie Odpowiedzialności: Jeżeli Klient wiedział o wadzie produktu w momencie zawarcia umowy (zgodnie z art. 557 § 1 kodeksu cywilnego), Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi.
  • Produkty Używane lub Niepełnowartościowe: W przypadku produktów opisanych jako używane lub niepełnowartościowe, Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć produkt zgodny z opisem na stronie sklepu, wolny od wad innych niż te wskazane w opisie.
  • Odpowiedź na Reklamację: Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację jak najszybciej, lecz nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu jej otrzymania. Jeżeli Klient zażądał wymiany produktu lub naprawy wady, a Sprzedawca nie odpowiedział na to żądanie w ciągu 14 dni, uznaje się, że żądanie zostało przyjęte. Sklep może odmówić wymiany lub naprawy towaru, jeśli jest to niemożliwe do wykonania lub wiązałoby się z nadmiernymi kosztami w porównaniu do innych dostępnych rozwiązań.
  • Koszt Dostarczenia Produktu Wadliwego: W ramach korzystania z prawa rękojmi, Klient jest zobowiązany dostarczyć wadliwy produkt na wskazany adres. Koszty dostarczenia ponosi Sprzedawca, chyba że Klient nie jest konsumentem – wtedy koszty pokrywa Klient. Jeśli dostarczenie produktu przez Klienta jest znacznie utrudnione ze względu na jego rodzaj lub sposób zamontowania, Klient powinien umożliwić Sprzedawcy odbiór produktu w miejscu, gdzie się znajduje.
  • W przypadku Produktów oznaczonych na stronach Sklepu Internetowego jako używane bądź niepełnowartościowe, przy których znajduje się dokładny opis Produktów wraz z opisem wad tych Produktów, Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy zgodnie z art. 557 § 1 Kodeksu Cywilnego.
  • W przypadku Produktów oznaczonych na stronach Sklepu Internetowego, jako używane, odpowiedzialność Sprzedawcy zostaje ograniczona do okresu 1 roku od dnia wydania rzeczy Klientowi zgodnie z art. 568 § 1 Kodeksu Cywilnego.

 

11. Przedsiębiorcy

Poniższe postanowienia punktu 12. dotyczą wyłącznie Klientów lub Usługobiorców, którzy nie są konsumentami. Od 1 stycznia 2021 r. dotyczy to również osób fizycznych zawierających umowy bezpośrednio związane z ich działalnością gospodarczą, jeżeli z umowy wynika, że nie ma ona charakteru zawodowego, co jest określone w przepisach o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

  • Sprzedawca ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni kalendarzowych od jej zawarcia. Może to zrobić bez podania przyczyny, a Klient nie może dochodzić żadnych roszczeń w związku z tym odstąpieniem.
  • Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne metody płatności i może wymagać przedpłaty w całości lub części, niezależnie od wybranej przez Klienta metody płatności oraz faktu zawarcia umowy sprzedaży.
  • Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez podania przyczyny, poprzez przesłanie odpowiedniego oświadczenia Usługobiorcy.
  • Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy wobec Usługobiorcy/Klienta, niezależnie od podstawy prawnej, jest ograniczona do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży, nie przekraczając jednak kwoty tysiąca złotych. To ograniczenie dotyczy wszelkich roszczeń kierowanych przez Usługobiorcę/Klienta do Usługodawcy/Sprzedawcy, w tym również w przypadku braku zawarcia umowy sprzedaży lub roszczeń niezwiązanych z umową sprzedaży. Usługodawca/Sprzedawca odpowiada jedynie za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności za utracone korzyści. Nie odpowiada również za opóźnienia w dostawie przesyłki.
  • Wszelkie spory pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą a Klientem/Usługobiorcą będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy/Usługodawcy.

 

12. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach Internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami Internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

Klient będący Konsumentem posiada w szczególności (lecz nie wyłącznie) następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  • Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. O Inspekcji Handlowej (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r., poz. 1668 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 6 lipca 2017 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych stałych sądów polubownych przy wojewódzkich inspektorach inspekcji handlowej. (Dz.U. z 2017 r. poz. 1356).
  • Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r., poz. 1668 ze zm.), z wnioskiem o pozasądowe rozwiązanie sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach Internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
  • Klient może złożyć skargę za pośrednictwem platformy Internetowej ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi także źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i Konsumentami.

 

13. Postanowienia końcowe

  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania z ważnych przyczyn zmian w niniejszym Regulaminie. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w odpowiednim terminie wskazanym przez Sprzedawcę, nie krótszym jednak niż 7 dni.
  • Zmieniony Regulamin wiąże Kupującego/Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest został on prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia.
  • Zgodnie z art. 8 ust. 3 pkt 2 lit. b ustawy z 18.7.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną podmiot korzystający ze strony Sklepu Internetowego zobowiązany jest do nieumieszczania na tej stronie treści o charakterze bezprawnym.
  • W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mieć będą odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta.
  • Niniejszy Regulamin jest dostępny pod adresem Internetowym www.smartradiocar.pl
  • Umowy ze sprzedawcą zawierane są w języku polskim.
  • Regulamin wchodzi w życie z dniem 6 czerwca 2024 r.

 

14. Dane osobowe

  • Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
  • Zasady ochrony danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności Sklepu Internetowego, dostępnego na stronie www.smartradiocar.pl

 

15. Wzór formularzy